Inlägg: 2266195
Sv: A proposito de nada
Så skönt att gå in I ett uppehåll med en sån här blytung seger. Missade matchen dessvärre men ska definitivt se reprisen imorgon. Är för övrigt inte första gången Brynäs gör en toppmatch när jag inte kollar. Kanske är bäst jag kör en Huge-special framöver och följer matcherna via text-TV sida 377 ;)
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Skönt och skönt. Jag kan tycka att det är ganska typiskt.
Jag tycker att det är bra att hålla "flowet" uppe. Så bra och bra vettefan. Ser gärna att man hade lirat nästa vecka också! :D
Men man får hoppas att det håller i sig! :D
Jag tycker att det är bra att hålla "flowet" uppe. Så bra och bra vettefan. Ser gärna att man hade lirat nästa vecka också! :D
Men man får hoppas att det håller i sig! :D