Inlägg: 2266198
Sv: A proposito de nada
Horace76c: ingen av dem såg hur rödin blev "knockad, därför titta man på det utifall det var Sundströms armbåge tex. Helt rätt av domarna, dom följde regelboken helt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Samsung: Som sagt, det blev rätt tillslut men jag tvivlar starkt på att de får göra som de gjorde. Isåfall kan de ju kolla alla utvisningar med argumentet "vi såg inte riktigt". Dessutom... varför plockar de av Sundström om de inte såg vad som hände?