Inlägg: 2266666
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Förvisso men med en bättre offensiv bör vi spendera mindre tid i defensiv zon. Hellre att vi värva Kellman än att vi väntar på en back som kanske inte kommer i alla fall.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren:
Tror helt enkelt inte Kellman vill spela hos oss nå mera.
Han var ju trots allt bara här hos oss i 1 säsong.
Han har inget hjärta för oss. Och som ryktena säger så vill ha bo i Södra Sverige. Tror Växjö landar honom faktiskt. En typisk Evertsson värvning.
Tror helt enkelt inte Kellman vill spela hos oss nå mera.
Han var ju trots allt bara här hos oss i 1 säsong.
Han har inget hjärta för oss. Och som ryktena säger så vill ha bo i Södra Sverige. Tror Växjö landar honom faktiskt. En typisk Evertsson värvning.
+ 1