Inlägg: 2273956
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Det vet jag väl inte,.en faktum kvarstår att han, trots sin värdelöshet, är mindre värdelös på straffar än resten av alla värdelösa spelare I laget.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}: Du menar att Gunler ”straff-insats” idag stärker han ”aktier” att ha en Brynäs-tröja???
Här tycker vi verkligen olika….
Här tycker vi verkligen olika….