Inlägg: 2275417
Sv: A proposito de nada
Huge: tror dock att hockeyspelare är som alla andra människor och kan ha en dålig dag på jobbet och även inte gå "all in" alltid. Så visst behöver de som vi se sig i spegeln efter en dålig dag på jobbet! Inte svårare än så...Skulle jag kunnat ta ett skär till? Kunna jag bytt lite tidigare? Kunde jag blockat skott eller blev jag lite feg? Osv osv...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Visst är det så.
Skillnaden är väl att vissa alibisupportrar härinne ALLTID har en dålig dag på jobbet…😂😂
Skillnaden är väl att vissa alibisupportrar härinne ALLTID har en dålig dag på jobbet…😂😂