Inlägg: 2275670
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hank81: bäst på isen. För övrigt är det många
som är bra i Brynäs idag.
Men vi är ju mästare på hedersamma och 20 kvar😬😬😬
som är bra i Brynäs idag.
Men vi är ju mästare på hedersamma och 20 kvar😬😬😬
Sv: A proposito de nada
Hank81: han är grym kul och inte se den här nya statiska målvakten utan han är mer fladdrig "hasek". Dock spelar han med ett hjärta och själen det syn att han gillar hockey. Tror det kan vara en målvakt som är en humör spelare oklart har bara sett han i 2 perioder.
+ 3