Inlägg: 2275964
Sv: A proposito de nada
{8399}: Du har helt rätt. När jag växte upp på -70 och -80 talet, så var det landhockey, fotboll på sommarlovet mm. Idag ser man knappt några barn o ungdomar ute o leka/träna som förr. Det är helt andra lekar idag framför skärmar där de inte aktiverar kroppen alls. Nu låter jag som en grinig gubbe, men det är så viktigt att röra på sig, o det verkar bara vara de som tränar aktivt i en klubb/lag som får den stimulansen idag.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72:
Landhockey har man spelat med Conny Silverberg och Bröderna Eriksson ,och Wikegård. 😁
Landhockey har man spelat med Conny Silverberg och Bröderna Eriksson ,och Wikegård. 😁
+ 7