Inlägg: 2276290
Sv: A proposito de nada
Jävla viktig match idag. Vid vinst så får Timrå det riktigt svårt att iaf komma ikapp oss. De följer dessutom upp att möta RBK x2 och SAIK. Vid förlust kommer Timrå känna vittring!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Om inte Mikko Manner är kapabel att förbereda laget för årets i särklass viktigaste match, för att kunna lämna kvalspöket, är det lika bra att han ställer sin plats till förfogande.