Inlägg: 2277477
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Dags för nedsläpp och hålla tummarna för Oskarshamn. Vill inte ge Malmö lillfingret, då får dom chansen att ta hela handen…
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ang IKO - MIF, så ser det väl ganska bra ut. Ett föga imponerande Oskarshamn vinner över Malmö. Dem borde vi klara av på torsdag.
Sv: A proposito de nada
Huge: Timrås back fick hjärnskakning .. vad händer med er spelare ? Avstängning?