Inlägg: 2278079
Sv: A proposito de nada
{8399}: Vad håller Frölunda på med? Fem min power play och två insläppta mål. Hittills.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Riktigt underhållande match, faktiskt. Vet inte vilket lag jag gillar minst, men Rogers balanserade sätt vid domslut emot gillar man ju...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det ser man inte varje dag…
Hur är det med hälsan Zappa efter insjuknandet i helgen?
Hur är det med hälsan Zappa efter insjuknandet i helgen?
+ 1