Inlägg: 2280921
Sv: A proposito de nada
Peja: Det är väl bara att titta på handbolls-EM för att få en försmak av hur det kan komma att se ut i värsta fall. Nog för att Kina har bättre kontrollverktyg men att stänga ner smittan helt har de inte heller lyckats med.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hade det varit en vanlig säsong utan Corona- och OS-uppehåll hade jag varit säker på att Brynäs bärgar SHL kontraktet. Nu är det desto mer ovisst, känns som många yttre faktorer kan ställa till det...
Sv: A proposito de nada
{2064}: så fånigt, det bästa vora att bara köra på med mästerskapet i en bubbla och inte testa
+ 1