Inlägg: 2281772
Sv: A proposito de nada
Det ska fan inte stängas någon liga i år, glöm det. Kan faktiskt köpa att den stängdes för två år sedan då ingen riktigt visste hur hela Covidfrågan skulle utveckla sig, men det var då, nu är nu...
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}: Har alltid sagt att ligan skall stängas för gott. Dock med delvis andra lag än idag.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{9382}: Enligt SHL spelschema nu så spelar ni 3 matcher och vi 4 matcher den 1 april ..
Det tycker jag är lite väl hårt och det kommer bli fler matcher flyttade om någon vecka 🤔
Det tycker jag är lite väl hårt och det kommer bli fler matcher flyttade om någon vecka 🤔
+ 1