Inlägg: 2288018
Sv: A proposito de nada
Verkligen såååååå jävla onödigt av Gunler. Är det så svårt att hålla sig lite mer kylig när vi har ett sånt stort övertag?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Kanske lite överdrivet, men tar man en sådan utvisning i det skedet av matchen så är man inte påkopplad i skallen. Finns bara en sak att göra och det är att bänka honom. Visa att det där inte är ok.
+ 4