Inlägg: 2288039
Sv: A proposito de nada
mattiask: Han gör väl skapligt med poäng framåt men han kostar nog minst lika mycket med sina idiotutvisningar och allmäna slarv.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Djurgården fick energi av sitt mål. Annars är de inte speciellt bra i sen här matchen heller...
Förmodligen kommer de i fortsättningen gå bättre på hemmaplan, men nåt kval lär de knappast undvika
Förmodligen kommer de i fortsättningen gå bättre på hemmaplan, men nåt kval lär de knappast undvika
+ 2