Inlägg: 2288056
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Man måste inte hata Gunler för att tycka att den utvisningen var jävligt klumpig.
Bakom förlängd mållinjen i anfallszon är en big no no
Bakom förlängd mållinjen i anfallszon är en big no no
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Helt rätt, det är fler spelare som åker runt och tar konstiga beslut. Tycker Rödda är bäst ikväll.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Det är väl en jävla skillnad på att missa mål och att ta en alibi-utvisning som sätter hela laget i skiten?
+ 3
Har vi gjort mål i våra PP ...har dima träffat mål på sina chanser.. har Salinen o Molin träffat mål..
NÄ!!!