Inlägg: 2288057
Sv: A proposito de nada
Wilhelmsson: ett tips i all välmening : ligg lågt med kritik mot Gunler, finns Gunler fans här som definitivt tycker annorlunda än du och framförallt JAG
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Då får dom tycka det, visst är Gunler en talang men han är för lat, en diva helt enkelt som inte platsade i Bulans spelsystem där hårt jobb är ett måste.