Inlägg: 2288067
Sv: A proposito de nada
Davey85: Rödin, Scott och Sallinen mycket bra, saknar effektiviteten bara
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vill se fan så mycket mer fokus och påslagenhet från Dima, Genoway, Palve, Gunler mfl. Det är liiite för sköööönt, lite för mycket 95% istället för 100%.
Game management är nåt som kostat Brynäs i flera matcher, vi tar dumma beslut och bjuder in motståndarna i matcher som vi äger.
Game management är nåt som kostat Brynäs i flera matcher, vi tar dumma beslut och bjuder in motståndarna i matcher som vi äger.
+ 3