Inlägg: 2288121
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi har bara en massa assist spelare men nada avslutare.
Stryk idag och på lördag så spelar det ingen roll att Timrå förlorade 2 matcher mot Rögle.
Bara att konstatera att vi har ett losergäng i Gävle.
Stryk idag och på lördag så spelar det ingen roll att Timrå förlorade 2 matcher mot Rögle.
Bara att konstatera att vi har ett losergäng i Gävle.
Sv: A proposito de nada
{8975}: Vad är det för fel på detta lag !!!!! Och backen man nu försökt värva i 7 månader syns inte till!