Inlägg: 2288128
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Jo det är ju just precis det jag säger. Gunler är ansvarig för utvisningen som i sin tur resulterade i ett mål. Med andra ord är målet i allra högsta grad Gunlers fel, punkt slut.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: om du säger det så, såg inte så ut i tidigare inlägg men då vet jag.
Sv: A proposito de nada
Det är så jävla dåligt att man skäms. Sjukt svagt att inte ta taktpinnen i denna matchen.
+ 1