Inlägg: 2289428
Sv: A proposito de nada
Fin första period. Rödin fortsätter, kul! Nästa mål väldigt viktigt, såklart.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Helvete vad många passivt aggressiva kommentarer om vårt styrspel. Som om vi spelar dödgrävarhockey, vilket vi inte gör. "Kinesiska muren" på rödlinjen. Många irriterade motståndare, både spelare och ledare, sista tiden. Skönt ändå.
+ 5