Inlägg: 2289446
Sv: A proposito de nada
Jugge: Tänker på när Gunde stod på blå i många år. Nu pratar vi om Bergman eller Björk där.... kunde tyvärr inte åka till rinken idag men precis som Sanny säger måste Bergman röra sig mer. Han står ju fastcementerad på samma ställe på blå i PP, det ser amatörmässigt ut.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, det var tider det. Vi kan ju hoppas på något av ryktena att Djoos eller Gunde kommer hem nästa säsong. Vi behöver en riktigt bra PP back och det är inte Genoway
Sv: A proposito de nada
Berglund / Hedberg har STORA bekymmer! Pajen o Co måste se till att lira det paret så lite som möjligt