Inlägg: 2289506
Sv: A proposito de nada
mattiask: Rikigt illa av Rödin tyvärr...han måste ha bättre tålamod än så. Antar att han gör det av övervilja. Sån typisk jävla Brynäsmatch de senaste åren.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:Man skäms men tror Brynäs är rätt nöjda. Pajen, kul glasögon men verkar totalt inkompetent.
Laget är så jävla uselt!
Laget är så jävla uselt!
Sv: A proposito de nada
Davey85: I Sju månader nu har de letat en back.Totalt underbetyg att en sådan inte är på plats. Bara att spela Bergman i PP påvisar vilka oerhörda problem laget har. Och det värsta- fallerbigenom när man på riktigt har chansen att haka på lage framför
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey85: Halva laget fattas o en allsvensk målis, det får inte se ut så här!!!