Inlägg: 2289526
Sv: A proposito de nada
lapad: Emil hänger tyvärr inte med tempomässigt. Ser oerhört trög ut på rören!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Oavsett om Molins känslor för Brynäs bör han inte få förlängt för då är det inte till lagets bästa utan då handlar det om kompis tjänst
Sv: A proposito de nada
JanT:
Emil är en seg gubbe, och han kunde ju åtminstone försöka jobba tillbaka vid pucktapp, men han lever väl på sin fars meriter..
Emil är en seg gubbe, och han kunde ju åtminstone försöka jobba tillbaka vid pucktapp, men han lever väl på sin fars meriter..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Danielsson säger ju det vi alla ser och faktiskt såg mot Dif. Det är 90%, det är slarv, ingen skärpa, inget riktigt riktigt driv o hunger för att göra mål.
+ 2