Inlägg: 2289615
Sv: A proposito de nada
{8975}: Hade de fest igår ? Bakis hela bunten..Hoppas att detta är en engångsmatch..Lite oroligt att de nu tror att vi är bättre än vad vi är. VI måste jobba..vara ödmjuka..ta linjer..i 60 min..räcker inte med 20 Tillbaka till taktiktavlan
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Missade två första perioderna men verkar ha varit riktigt uselt idag. Hoppas verkligen det bara var en plump i protokollet och att vi studsar tillbaka snabbt. Heeeelt säker på att vi undviker kval vågar jag nog inte vara än...
+ 1