Inlägg: 2292361
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tja... jag har ju inte heller en aning, men kanske är det så att det inte var så många spelare som är villiga att skriva på för Brynäs med sin skakiga ekonomi?
Så man förlänger bänken för säkerhets skull om det kommer tråkiga skador i slutskedet... troligen billig och med mycken rutin!
Men som sagt, jag har inte heller en susning!
Så man förlänger bänken för säkerhets skull om det kommer tråkiga skador i slutskedet... troligen billig och med mycken rutin!
Men som sagt, jag har inte heller en susning!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Brynäs borde förstärka med erfarna, kunniga och insatta ledare/tränare som munkas och mylingen. Där spelar det ingen roll om dom är unga och lovande eller gamla och avdankade.
Det är deras meriter inom elithockeyn som borde avgöra, inte åldern…😫
Det är deras meriter inom elithockeyn som borde avgöra, inte åldern…😫