Inlägg: 2292366
Sv: A proposito de nada
Mickis: Riktigt trött värvning av Alcén. Gör han succé så ska jag minsann erkänna att jag har fel, men detta luktar fiasko låååång väg.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sänder också ut ganska taskiga signaler till de unga spelarna. Parodisk värvning med bakgrunden att massvis med KHL-spelare fanns på marknaden, det är som ett dåligt skämt. Och då har jag alltid haft ett gott öga till Wendell som är/var en smart spelare.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Har en fråga. Kan Ölund eller Wandell lira kant eller är båda endast centrar?