Inlägg: 2292370
Sv: A proposito de nada
Huge: Den här värvningen gillar jag inte alls. Hoppas den är riktigt billig
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Allt måste ses utifrån tilltänkt roll.
Känns märklig om han är tänkt för topplinorna.
Helt Ok om bredd med potential för att spetsa längre ner.
Det sista som varit tanken, kan inte tänka mig annat.
Känns märklig om han är tänkt för topplinorna.
Helt Ok om bredd med potential för att spetsa längre ner.
Det sista som varit tanken, kan inte tänka mig annat.