Inlägg: 2292385
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Överraskande värvning, självfallet.
Har inte påstått nåt annat.
Märklig? Njae, inte om han i första hand är tänkt i den roll jag antar och tror att han kommer att få.
Palve såg också trött och oengagerad ut i LHC, så trötthetsargumentet behöver inte vara befogat här heller.
Har inte påstått nåt annat.
Märklig? Njae, inte om han i första hand är tänkt i den roll jag antar och tror att han kommer att få.
Palve såg också trött och oengagerad ut i LHC, så trötthetsargumentet behöver inte vara befogat här heller.
Ska han byta av Molin i PP?? Är det en uppgradering på Molin? han såg trött ut i Örebro och även i DIF....