Inlägg: 2293928
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nä, jag tar inte ut nåt i förskott men det ska ändå mkt till för att framförallt Timrå och Djurgården ska lyckas ta sig förbi oss nu.
Sneglar ändå försiktigt och mer uppåt än neråt i tabellen nu....
Sneglar ändå försiktigt och mer uppåt än neråt i tabellen nu....
+ 5
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nu spetsar vi laget med lite lettisk dynamit och tar revansch på Växjö på lördag. Kvällens seger var oerhört viktig när lagen nedanför vann.
+ 2
Större under har skett. Går inte att slappna av en sekund som brynässupporter.