Inlägg: 2293946
Sv: A proposito de nada
Satt och kollade lite hightlights från de andra matcherna, men har inte jättekoll på andra lag men har inte Joel Kellman floppat lite i växjö?
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: Kellman var riktig bra både i Karlskrona och Brynäs innan han drog till NA. Lite som Ölund som hade stukat självförtroende när han kom hem.
Tycker Ölund har höjt sig denna säsong speciellt mot slutet.
Tycker Ölund har höjt sig denna säsong speciellt mot slutet.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Härligt med vinst.
Nu blir det äntligen tyst från munkas och myling några dagar igen. De har ju haft lilla julafton här sen i lördags.
Nu blir det äntligen tyst från munkas och myling några dagar igen. De har ju haft lilla julafton här sen i lördags.
+ 11