Inlägg: 2293977
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: vi har släppt lika många hittills i år som vi gjorde i en match mot Leksand i fjol, det är lite så det känns. Spelmässigt är vi totalt överlägsna brynäs 20/21 PA var en tom tunna
+ 8
Sv: A proposito de nada
Jugge: och delad 6e plats på insläppta mål.
Vilken skillnad mot förra säsongen. Har ff mardrömmar om matchen mot LIF där de skött 60+ skott
Vilken skillnad mot förra säsongen. Har ff mardrömmar om matchen mot LIF där de skött 60+ skott
+ 6
Så Manner har ju fått bra ordning på försvarsspelet iaf, som vi alla vet består av 6 spelare.