Inlägg: 2294003
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vino: Lyssnade på Brynäspodden igår och enligt dem sa Svedman på medlemsmötet att en dialog förs med KK. Någon här som faktiskt var där får gärna bekräfta det. Känns som det förts en dialog jäkligt länge nu...
+ 6
Sv: A proposito de nada
Vino:
Kan tänkas att KK inte gör sig någon brådska i och med BIFs tabellläge.
Skulle BIF placera sig bland slutsspelslagen, så kanske det blir mer intressant för KK, att ta upp verksamheten igen. En hel del jobb med att leda en hejjarklack på det vis de praktiserade, gör sig inte självt..
Kan tänkas att KK inte gör sig någon brådska i och med BIFs tabellläge.
Skulle BIF placera sig bland slutsspelslagen, så kanske det blir mer intressant för KK, att ta upp verksamheten igen. En hel del jobb med att leda en hejjarklack på det vis de praktiserade, gör sig inte självt..
+ 1
Otroligt skön vinst förövrigt. Viktiga 3 pinnar, hoppas på ytterligare vinst på lördag. Tror cibulskis skulle vara med då så blir spännande att se honom.