Inlägg: 2294081
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Fast du skrev ju i det längre perspektivet så då förutsatte jag att du inte syftade på dagens trupp.
”I det längre perspektivet tror jag inte det ger oss chansen att bli ett topp 6 lag. Då tror jag att man måste ha en större offensiv ...men tacksam för Manner ..Pajen bom bom o Jaeg..keep up the Good work”
Att vi inte når topp 6 denna säsong är väl ganska klar redan. Eller såklart vi kan ju tråcka oss till semi förstås,
”I det längre perspektivet tror jag inte det ger oss chansen att bli ett topp 6 lag. Då tror jag att man måste ha en större offensiv ...men tacksam för Manner ..Pajen bom bom o Jaeg..keep up the Good work”
Att vi inte når topp 6 denna säsong är väl ganska klar redan. Eller såklart vi kan ju tråcka oss till semi förstås,
Genoway har spelat upp sig det sista men jag vill ha mer av honom eller av vår första back
Även Björk har spelat upp sig men är i mina ögon en back för ett tredje par.
Spännande med den nye letten..hoppas på flipp där...
Mer osäker kring Wandell Osäkert luktar flopp men han får gärna bevisa att jag har fel.