Inlägg: 2294823
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ser verkligen inte problemet med tacklingen. Hoppas det går bra för Kellman men har ju noll koll på vad som händer.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Möjligen charging, inget annat.
Man går som vanligt på skadan, inte tacklingen i sig.
Tråkigt…
Man går som vanligt på skadan, inte tacklingen i sig.
Tråkigt…
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Han kollar ju puck, hade han haft huvud upp hade det inte varit mot huvudet.
+ 1