Inlägg: 2294972
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: jo håller med men ger dem lite mycket nu..Vi tar inte linjer o tappar tekningar
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Hoppas domarna hittar nån tvåa på Växjö så vi får chansen i PP också.
Helt annan klass på laget. Vikten av bra coacher går inte att underskatta
Helt annan klass på laget. Vikten av bra coacher går inte att underskatta
+ 5
Sv: A proposito de nada
Känns onödigt att bjuda in Växjö så här. Vi hade total kontroll vid 0-0 var känslan. Nu 1-1 å momentum Växjö…