Inlägg: 2295041
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiask: Ingen tvåa ens? Hoppas du gjorde samma bedömning av Timas tackling. Den här var hårdare.
Jag tycker man borde ha mer respekt för sin motståndare som inte är i position att försvara sig.
Jag tycker man borde ha mer respekt för sin motståndare som inte är i position att försvara sig.
Sv: A proposito de nada
mattiask: Men, exakt så kan sägas om Dimas också. Båda är låg och träff i huvudet är garanti.
+ 1
Edit; Första träffen tar nog mot haktrakten. Så rätt så väntat att han får matchstraff likt Tima. Dock ska det inte rendera i något mer.