Inlägg: 2295100
Sv: A proposito de nada
Istället för att få någon slags rullning på spelare i PP står tre spelare stilla framför mål och Rödin måste skapa allting själv. Dålig strategi.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rodrigo:
Varför inte bara låta egen målvakt blockera för att sedan spela 4 mot 3?
Varför inte bara låta egen målvakt blockera för att sedan spela 4 mot 3?
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Antingen är laget statiskt eller så är de all over the place i pp. Bedrövligt faktiskt.
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Varför envisas man med Danielsson i PP? Usel coachning, jävla tomtar