Inlägg: 2295199
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Nej, ingen av dem skulle ha spelat vidare efter att ha legat utslagna. Eller till synes utslagna.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}:
Det hela är en parodi, han dömer ut matchstraff, sedan spelar offren vidare som om ingenting hänt..Domarna borde ifrågasättas!!!
Det hela är en parodi, han dömer ut matchstraff, sedan spelar offren vidare som om ingenting hänt..Domarna borde ifrågasättas!!!