Inlägg: 2295271
Sv: A proposito de nada
JanT: Gå in och kolla på CMore. Han tycker att Växjös agerande är OK eftersom man lät en läkare kolla på Kellman men fördömer ledarna i Brynäs. Det är ytterligare en tjuvsmäll från en Färjestadssupporter Fult!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9732}: Det är väl lagets läkare som kollar och ger klartecken. I NFL har man oberoende läkarteam som undersöker. Så borde det vara även i SHL.
+ 1