Inlägg: 2295391
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Manner får mer än gärna festa järnet och komma tillbaka i hemmamatchen på torsdag. Hoppas verkligen han får en rejäl hyllning innan matchen mot LHC, det förtjänar han minst sagt!
+ 16
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Som ett brev på posten har Brynäs precis gått ut med just det, att Manner ska hyllas inför matchen mot LHC på torsdag!
+ 18
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Tror BIF blir riktigt vassa med Manner tillbaka. Är ganska övertygad att det blir play in och säkert kvart. LHC kommer inte att hänga med.
+ 7