Inlägg: 2295949
Sv: A proposito de nada
Huge: På kvantnivå går det inte att förutse/veta allt. Och hockey är helt uppbyggt av kvantpartiklar… Är väl bara ”Virus” som möjligen skulle kunna haft en sportslig att kunna betrakta hockeyn som förutsägbar… 😉
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Heisenbergs osäkerhetsprincip. Jag är inte helt säker på att vår HS-broder som hävdar att otur och slumpfaktorer inte existerar har studerat stokasticitet och entropi.
Man undrar ju har stolp- och ribbskott skall tolkas?
Har för mig att Lakers hade minst 2 dylika. Måste vara Brynäsledningens förtjänst att Veini är bästa vän med stolparna….
Man undrar ju har stolp- och ribbskott skall tolkas?
Har för mig att Lakers hade minst 2 dylika. Måste vara Brynäsledningens förtjänst att Veini är bästa vän med stolparna….
+ 1