Inlägg: 2296024
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kom igen nu. Dags att släppa lördagen och ladda för säsongens vikigaste vecka.
4 matcher som bestämmer var vår blick kommer vara. Upp eller ner.
Så nu sluter vi led och fokuserar på detta.
Själv laddar jag med ett hårt gympass just nu och ser fram emot att vi slår Malmö och Clubben i första hand.
På lördag är jag på plats i Gavlerinken. Och ger laget skjuts inför lillebror borta dagen efter.
God segervecka på er Brynäsare!
4 matcher som bestämmer var vår blick kommer vara. Upp eller ner.
Så nu sluter vi led och fokuserar på detta.
Själv laddar jag med ett hårt gympass just nu och ser fram emot att vi slår Malmö och Clubben i första hand.
På lördag är jag på plats i Gavlerinken. Och ger laget skjuts inför lillebror borta dagen efter.
God segervecka på er Brynäsare!
+ 26