Inlägg: 2298552
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Sa jag formtopp? Nä, men vi har ändå haft habilt spel och hotat tidigare men nu är vi uddlösa. Och försök inte få till nån evig dialog här. Nu är det ihopbryt och säng. God natt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: du sa inte formtopp, sant,
men ” det habila spelet” har inte heller varit nån större framgång på senare tid.
Och, NEJ, vi ska inte ha en evig dialog..
Godnatt 👍
men ” det habila spelet” har inte heller varit nån större framgång på senare tid.
Och, NEJ, vi ska inte ha en evig dialog..
Godnatt 👍