Inlägg: 2299280
Sv: A proposito de nada
Tycker vi rycker upp oss ju längre perioden går och gör tillslut en bättre period än Djurgården. Däremot är ju verkligen vårt fina spel från tidigare iår helt bortblåst, undra varför…
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag saknar hur vi för några omgångar sedan låste fast oss i offensiv zon och sköljde över motståndarna. Helt bortblåst nu.
+ 1