Inlägg: 2299916
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge:
I fallet BIF så har otaliga skott lossats från sidorna, och passningarna är av sådan art, att även en målvakt i div 3 hinner med förflyttningarna. Jag menar att spelarna bör söka sig in i slottet. Men tyvärr så har vi nog idag inte den typen av spelare, möjligen Eklind besitter kvalitéerna, som krävs för att stå upp i trafiken mitt emot målvakten. Ytorna de tomma för att sätta pucken i är ju större och flera mittfram än från sidan.
Och du Jugge förlåt att jag störde dig..
I fallet BIF så har otaliga skott lossats från sidorna, och passningarna är av sådan art, att även en målvakt i div 3 hinner med förflyttningarna. Jag menar att spelarna bör söka sig in i slottet. Men tyvärr så har vi nog idag inte den typen av spelare, möjligen Eklind besitter kvalitéerna, som krävs för att stå upp i trafiken mitt emot målvakten. Ytorna de tomma för att sätta pucken i är ju större och flera mittfram än från sidan.
Och du Jugge förlåt att jag störde dig..
+ 1
Tekningscirklarna, det är det som brukar kallas Ovechkins kontor, fundera på varför…