Inlägg: 2299971
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: vi har två bra mv..som har en bra bit över 90 % på sina senaste matcher. Vi har ett förvar som släppt in 7 mål..( 5 mål om man tar bort 2 i öppen kassa) alltså är det spetsen som inte stämmer. Alltså har vi ett shl mässigt högt mv spel..en väldigt bra defensiv och ett fruktansvärt dålig off.
Nä de är inga robotar osv..och jag håller med att vi ska ha tålamod! Men tålamod är inte att göra om i första linan så att det gör att vi inte här några bra linor( mot Linköping)
Nä de är inga robotar osv..och jag håller med att vi ska ha tålamod! Men tålamod är inte att göra om i första linan så att det gör att vi inte här några bra linor( mot Linköping)
+ 3
Självförtroende kan försvinna jävligt snabbt men ta längre tid att få tillbaka.
Finns inget annat för Manner att göra nu än att lita till sitt berömda tålamod och inte börja ändra alltför mkt, vår lägsta lägstanivå har iaf så här långt inte varit i närheten av hur den såg ut under PA. Om det nu är nån tröst, här gäller det att hitta nåt positivt
mitt i eländet....