Inlägg: 2300165
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hur fan ska vi kunna göra mål med tre stycken bakom offensiv icinglinje?
Har ingen statistik men jag har en djup magkänsla att vi har de flesta på framför mål då vi petat in en puck!
Har ingen statistik men jag har en djup magkänsla att vi har de flesta på framför mål då vi petat in en puck!
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: får vara nöjd med bortaspelet hittills, vi skapar inget och 0-0.
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Spelet klasser bättre första 10 än på hela matchen igår, fortsätt så.
+ 2
Efterslängar riskerar ge utvisningar också