Inlägg: 2300180
Sv: A proposito de nada
Falken: Man får räkna med sånt ibland av en spelare som Tima. Vill man ha uppsidan får man räkna med nedsidan
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jo, men den aktionen höll på att kosta oss ett mål istället. Får ju vara inom någon måtta.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: precis, typiska artist-vibbar.
Med Sallinen tex får man en jämnare kurva på upp- och nedgångar..
Med Sallinen tex får man en jämnare kurva på upp- och nedgångar..