Inlägg: 2300189
Sv: A proposito de nada
Är det bara jag eller känns det som att våra motståndare ALLTID lyckas få till någon chans/halvchans precis i slutet av varje period??
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bifhjärta:
Varför släppte LHC Palve? Tycker han har varit en av era bästa spelare under säsongen av det jag sett av Brynäs
Varför släppte LHC Palve? Tycker han har varit en av era bästa spelare under säsongen av det jag sett av Brynäs