Inlägg: 2300341
Sv: A proposito de nada
Lindström: alla bara vänder ut från mål mot sarg varje gång de kommer in i anfallszon förutom Eklind
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Måste sluta att låta puck gå efter sarg och vallas bakom mål!
Vi måste få pucken in i slottet och skjuta därifrån och gå på returer!
Går man bakom mål måste någon komma in vid stolparna och få pass.
Vi måste få pucken in i slottet och skjuta därifrån och gå på returer!
Går man bakom mål måste någon komma in vid stolparna och få pass.
+ 4
Sv: A proposito de nada
{7981}: Jag är trött på att se Brynäs snurra runt i hörnen utan att försöka ta sig mot mål i 60min. 😓
+ 1